Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

Ο ΤΣΩΝΗΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ ΤΟΝ ΦΩΣΤΗΡΑ!

cfoot2

Θετικά έκλεισε η υπόθεση Τσώνη και Φωστήρα, καθώς ο νεαρός παίκτης απέσυρε την προσφυγή.

Με προσωπική του δήλωση, ο Τρύφων Τσώνης τόνισε πως έφτασε σε συμβιβασμό με την ΠΑΕ Φωστήρας και απέσυρε τημν προσφυγή του σε βάρος του συλλόγου. Έτσι, έκλεισε οριστικά το κεφάλαιο αυτό για τους Κιτρινόμαυρους, με θετικό πρόσημο.

Αναλυτικά, η δήλωση του Τσώνη: "Οφείλω να ενημερώσω τον κόσμο του Φωστήρα πως σε καμία περίπτωση δεν ήθελα να βλάψω την ΠΑΕ όπως άλλωστε είχα κάνει γνωστό από τη αρχή. Ύστερα λοιπόν από τη τελευταία προσέγγιση του κύριου Σβαρνόπουλου τεχνικού διευθυντή της ΠΑΕ, αποφάσισα να αποσύρω την προσφυγή μου και να λύσω το συμβόλαιο μου μιας και οι όροι που μου έθεσε ικανοποιούσαν τις απαιτήσεις μου. Τον ευχαριστώ ιδιαίτερα για τον τρόπο που αντιμετώπισε την περίπτωσή μου την συγκεκριμένη στιγμή και εύχομαι καλή συνέχεια στην ομάδα".
ΠΗΓΗ: mikriliga