Τετάρτη 13 Αυγούστου 2014

ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΤΛΕΤΙΚΟ Ο ΡΟΥΓΚΑΛΑΣ!

Επίσημα στην Ατλέτικο ο Ρουγκάλας!


Ο Ρουγκάλας θα συνεχίσει την καριέρα του στην Ατλέτικο Μαδρίτης. Οι πρωταθλητές Ισπανίας, ενημέρωσαν τον Ολυμπιακό επίσημα για το ενδιαφέρον τους για τον 21χρονο άσο, το θέμα προχώρησε και ο παίκτης αφού πέρασε τα ιατρικά ανακοινώθηκε! Σύμφωνα με όσα διέρρευσαν, Ολυμπιακός και Ατλέτικο Μαδρίτης τα βρήκαν σε όλα για τον δανεισμό του ποδοσφαιριστή με οψιόν αγοράς το επόμενο καλοκαίρι που θα αγγίζει τις 600.000 ευρώ. Ο νεαρός άσος, σε πρώτη φάση προορίζεται για την Β' ομάδα της Ατλέτικο, που αγωνίζεται στη Γ' Εθνική της Ισπανίας, ωστόσο αυτό δεν μπορεί να μικρύνει σε τίποτα το μέγεθος αυτής της μεταγραφής για τον Έλληνα ποδοσφαιριστή.
Στην συμφωνία ανάμεσα στον Ολυμπιακό και την Ατλέτικο Μαδρίτης, προβλέπεται και οψιόν αγοράς για τον 21χρονο στόπερ, το καλοκαίρι του 2015. Ο ίδιος ο Ρουγκάλας τόνισε στις πρώτες του δηλώσεις: «Πρόκειται για μία μεγάλη στιγμή στην καριέρα μου και ανυπομονώ να αγωνιστώ με τη νέα μου ομάδα. Είμαι από τους παίκτες που τα δίνουν όλα σε κάθε παιχνίδι. Έχω μεγάλο κίνητρο να αγωνιστώ στην ομάδα που έχει εκατομμύρια οπαδούς. Η Ατλέτικο έχει μεγαλώσει τα τελευταία χρόνια και συγκαταλέγεται στις καλύτερες ομάδες της Ευρώπης των τελευταίων ετών. Και η ανάπτυξή της συνεχίζεταιΘέλω να κάνω μία καλή σεζόν με την ομάδα, να τερματίσουμε στην καλύτερη δυνατή θέση, ενώ ανυπομονώ να γνωρίσω τους νέους μου συμπαίκτες».
Το fostiras-1926.blogspot.gr, ευχαριστεί τον Κώστα Ρουγκάλα για τις υπηρεσίες του στην ομάδα μας και του εύχεται ''καλή συνέχεια''.