Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015

ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ: ''ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΩΣΤΗΡΑ''



Ο Έλληνας αριστερός μπακ αναφέρθηκε στην αποδέσμευσή του από τον Φωστήρα.
Ο Λευτέρης Σακελλαρίου έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook: «Πριν λίγους μήνες αποφάσισα να επιστρέψω στον Φωστήρα, την ομάδα με την οποία έπαιξα επαγγελματικά για πρώτη φορά. Το συναισθηματικό δέσιμό μου με τον συγκεκριμένο σύλλογο ήταν ο λόγος που με έκανε να πάρω αυτή την απόφαση.
Ωστόσο, τίποτα δεν εξελίχθηκε όπως περίμενα τόσο εγώ όσο και οι άνθρωποι του Φωστήρα. Οι δυσκολίες ήταν πάρα πολλές για όλους. Τα οικονομικά προβλήματα ήταν τέτοια που με ανάγκασαν τη Δευτέρα να λύσω το συμβόλαιό μου. Τα χρήματα που πήρα σε αυτό το χρονικό διάστημα ήταν ελάχιστα και όσο κι αν σέβομαι τον Φωστήρα είμαι και επαγγελματίας και ζω από το ποδοσφαιρο.
Σε κάθε παιχνίδι που έπαιξα, έδωσα τα πάντα. Λυπάμαι που δεν καταφέραμε κάτι περισσότερο σε αυτό το χρονικό διάστημα. Εύχομαι τα καλύτερα στον Φωστήρα, μακάρι να λυθούν όλα του τα προβλήματα κι ελπίζω να επιστρέψω κάποια στιγμή στον Ταύρο με τις συνθήκες να είναι εντελώς διαφορετικές. Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω το προπονητικό team αλλά και τους συμπαίκτες μου για την άψογη συνεργασία που είχαμε»
flnews