Παρασκευή 1 Ιουλίου 2016

Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΕΜΟΥΝΔΟΣ ΣΤΟ MPALA KRITIS!




Αναλυτικά η συνέντευξη του Γιάννη Ρεμούνδο στον αρχισυντάκτη του «mpalakritis.gr» Τάσο Βαρδάκη:
-Πότε προέκυψε το ενδιαφέρον του ΟΦΗ για σένα;
«Ήρθα στην Κρήτη γιατί έχω τελειώσει κομμωτική και ήθελα να εξασκήσω το επάγγελμά του δίπλα στον αδερφό μου που είναι συναίτερος σε ένα από τα κομμωτήρια του Γιώργου Πάσσου, τα «Gp», στη Λεωφόρο Ικάρου. Έμαθα ότι γίνονται δοκιμαστικά για την Κ19 του ΟΦΗ και πήγα να δοκιμαστώ. Έκανα τρεις με τέσσερις προπονήσεις στο Βαρδινογιάννειο και με ενημέρωσαν οι κ. Κολιτσιδάκης και Κουνδουράκης ότι έχω καλά στοιχεία και να περιμένω τηλεφώνημα από τον καινούργιο προπονητή της Κ19, τον κ. Πλεσίτη. Αυτό που μου μεταφέρθηκε είναι ότι θα είμαι στο ρόστερ της Κ19 του ΟΦΗ τη νέα περίοδο».
-Ποδόσφαιρο, κομμωτική, το ένα από τα δύο, ή και τα δύο; Με τι θα ήθελες ν’ ασχοληθείς;
«Αυτή τη στιγμή προσπαθώ να κάνω και να πετύχω και τα δύο. Στο πίσω μέρος του μυαλού μου όμως έχω βάλει την κομμωτική ως δεύτερη επιλογή γιατί κοιμάμαι και ξυπνάω με μία μπάλα αγκαλιά».
-Ξέρεις αν σε είχαν παρακολουθήσει από τον ΟΦΗ σε κάποια παιχνίδια που αγωνίστηκες με την δεύτερη ομάδα του Φωστήρα;
«Δεν γνωρίζω κάτι τέτοιο, η μόνη επαφή που είχα από άλλη ομάδα ήταν από την ΑΕΚ και τον κ. Μανωλά που παίξαμε αντίπαλοι η Κ17 του Φωστήρα με την Κ17 της ΑΕΚ και πέτυχα το ένα από τα δύο γκολ στη νίκη μας με 2-0 μέσα στα Σπάτα. Η μόνη επαφή που είχα με τους ανθρώπους του ΟΦΗ ήταν στα δοκιμαστικά τεστ που έγιναν στο Ηράκλειο».
-Τι πιστεύεις ότι είδαν οι άνθρωποι του ΟΦΗ σε σένα στα δοκιμαστικά και σε ξεχώρισαν;
«Πιστεύω πως είδαν ότι έχω καθαρό μυαλό μέσα στο γήπεδο όταν δεν έχω τη μπάλα, τις κινήσεις που κάνω, τις αντοχές μου, την υποδοχή όταν μου ερχόταν η μπάλα στα πόδια και ότι δεν παρατάω ποτέ καμία φάση στο παιχνίδι».
-Τι άλλο πιστεύεις ότι σε χαρακτηρίζει γενικότερα ως ποδοσφαιριστή;
«Η ταπεινότητα που έχω όταν μου μιλούν οι προπονητές μου και η προσπάθεια να κάνω αυτά που μου λένε με επιτυχία».
-Ποιο είναι το πρότυπό σου ως ποδοσφαιριστής;
«Θαυμάζω το στυλ και το μυαλό που είχε μέσα στο γήπεδο ο Βασίλης Τσιάρτας, ενώ στη θέση που παίζω περισσότερο ως εξτρέμ μου αρέσει πολύ  ο Αζάρ».
-Ήρθες σε μία μεγάλη ομάδα όπως είναι ο ΟΦΗ. Φαντάζομαι ότι στόχος σου δεν είναι μόνο να παίξεις στην Κ19 του συλλόγου αλλά κάποια στιγμή να φορέσεις και τη φανέλα της πρώτης ομάδας. Έτσι είναι;
«Στόχος μου είναι να παίξω όσο πιο πολλά παιχνίδια μπορώ, να κάνω ότι καλύτερο περνάει από το μυαλό και τα πόδια μου ώστε να πραγματοποιήσω μία καλή χρονιά φέτος και να βοηθήσω την ομάδα μου. Θα ήθελα κάποια στιγμή και όταν θα είμαι έτοιμος, με την εισήγηση του προπονητή και με πολύ προπόνηση να κάνω το βήμα προς την πρώτη ομάδα».
-Αν και είσαι μικρός σε ηλικία θα έχεις ακούσει για το τι εστί ΟΦΗ, ενώ πέρυσι υπήρξε και η μεγάλη «μάχη» με τον Φωστήρα για τον τίτλο στον 4ο όμιλο της Γ’ Εθνικής και την άνοδο στη Football League….
«Όλοι ξέρουμε ότι ο ΟΦΗ είναι μια μεγάλη ομάδα, έχει κάνει τρομερές πορείες στην Α’ Εθνική, όπως είπατε είμαι μικρός και δεν ξέρω αναλυτικά την ιστορία του ΟΦΗ. Όσο για το γεγονός ότι πέρυσι ήμασταν διεκδικητές της ανόδου από τη Γ’ στη Β’ Εθνική, ως παίκτης του Φωστήρα ήξερα ότι ήταν δύσκολο έως ακατόρθωτο να βγούμε νικητές από το «Γεντί Κουλέ» και να στεφθούμε εμείς πρωταθλητές».
-Αν και η ομάδα της Κ19 του ΟΦΗ τώρα συγκροτείται με νέο προπονητή, τι να περιμένει ο κόσμος τη νέα περίοδο στη Football League;
«Σίγουρα θα πρέπει να περιμένουμε πρώτα να δημιουργηθεί η ομάδα για να μπορούμε να πούμε και περισσότερα πράγματα. Ωστόσο αυτό που πιστεύω είναι ότι κάθε προπονητής θέλει να φτιάξει μία ομάδα που θα είναι οικογένεια μέσα στ’ αποδυτήρια, οι παίκτες θ’ αγαπάνε τη φανέλα που φοράνε και θα προσπαθήσει (σ.σ. ο προπονητής) να μας μάθει να παίζουμε απλό και ομαδικό ποδόσφαιρο».
-Ήταν η καλύτερή σου χρονιά αγωνιστικά η περσινή όπου αναδείχθηκες πρώτος σκόρερ με την β’ ομάδα του Φωστήρα, πετυχαίνοντας 11 γκολ;
«Στα 18 μου χρόνια ήταν η καλύτερή μου χρονιά γιατί ήμουν γενικότερα μέλος ενός συλλόγου όπως ο Φωστήρας που συμμετείχε στη Γ’ Εθνική. Σε καθαρά προσωπικό επίπεδο έπαιξα σε όλα τα παιχνίδια, προσπάθησα για το καλύτερο της ομάδας και με τα λεγόμενα του προπονητή μου κ. Μανώλη Βερίγου είχα καλή παρουσία μέσα στον αγωνιστικό χώρο».
-Αν και είσαι μόλις 18 χρονών, είσαι από 6 ετών στον χώρο του ποδοσφαλιρου. Μέχρι που φτάνουν τα όνειρα και οι φιλοδοξίες σου;
«Το όνειρό μου είναι να κάνω το χόμπι μου επάγγελμα, ξεκινώντας από ένα επαγγελματικό συμβόλαιο».
-Εκτός από σένα, άλλο ένα νέο παιδί που ήταν από τους βασικούς συντελεστές της περσινής εκπληκτικής πορείας του Φωστήρα στη Γ’ Εθνική, ο Μάριος Όγκμποε θα συνεχίσει την καριέρα του στον ΟΦΗ. Τι άποψη έχεις για εκείνον γνωρίζοντάς τον και από κοντά;
«Έχω παίξει μαζί του στα οικογενειακά διτέρματα του Φωστήρα και έχω ξεχωρίσει στον Μάριο τη δύναμη, την τεχνική και την τρέλα που έχει όταν βρίσκεται στον αγωνιστικό χώρο. Ως άνθρωπο δεν τον ξέρω τόσο καλά απλά είναι πολύ τυπικός και πολύ μυαλωμένος μέσα στο γήπεδο. Είναι μία πολύ καλή επιλογή για τον ΟΦΗ που συμφώνησε μαζί του επειδή είναι μικρός και επειδή έχει πάρα πολύ καλά στοιχεία. Προσωπικά για μένα εφόσον ακολουθήσει τις συμβουλές και οδηγίες του κ. Νιόπλια, μπορεί να παίξει εύκολα στη Β’ Εθνική».
-Αυτή την περίοδο και παρ’ ότι δεν έχετε ξεκινήσει προετοιμασία, εσύ ακολουθείς καθημερινά ατομική προπόνηση όπως θα πρέπει να κάνουν όλα τα παιδιά της ηλικίας σου αλλά και γενικότερα όλοι οι ποδοσφαιριστές…
«Πιστεύω ότι όλοι οι παίκτες που ασχολούνται με το ποδόσφαιρο δεν πρέπει να μένουν ανενεργοί πολύ καιρό. Προσωπικά συνεχίζω τις ατομικές προπονήσεις μαζί με τον Κώστα Κιάσσο που έχω ακούσει και έχω δει τόσα πολλά γι’ αυτόν και είναι μεγάλη μου τιμή να κάνουμε προπόνηση μαζί».
-Ποιοι άνθρωποι σε βοήθησαν μέχρι τώρα και στον χώρο του ποδοσφαίρου και γενικότερα στη ζωή σου;
«Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους προπονητές με τους οποίους συνεγάστηκα από τα 6 μου μέχρι σήμερα και μου έμαθαν κάτι διαφορετικό ο καθένας τους,  ιδιαίτερα τον Βαγγέλη Κουτσούμπα που μέχρι και τώρα πιστεύει σε μένα και με συμβουλεύει, τον Γιώργο Πάσσο για την στήριξή του και την αγάπη που δείχνει σε μένα και όλους τους φίλους μου που είναι δίπλα μου. Πάνω από όλους όμως θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένειά μου που είναι κοντά μου σε ότι και αν κάνω και αποφασίσω στη ζωή μου και εύχομαι κάποια μέρα να τους κάνω υπερήφανους και να τους βγάλω ασπροπρόσωπους. Θ’ αναφερθώ ξεχωριστά στον ανιψιό μου Κωνσταντίνο Ρεμούνδο γιατί έχει ξεχωριστή θέση μέσα στην καρδιά μου και του υπόσχομαι ότι το πρώτο γκολ που θα βάλω στην Κ19 του ΟΦΗ θα είναι αφιερωμένο σε εκείνον».