Τρίτη 10 Οκτωβρίου 2017

Ο ΚΩΣΤΑΣ ΑΡΖΕΝΗΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΊ!



Με δήλωση του ο Κώστας Αρζένης θέλησε να πει το δικό του ευχαριστώ για το διάστημα που παρέμεινε στο Φωστήρα και στα πρόσωπα που συνεργάστηκε.
Αναλυτικά, το κειμενο:
Θα ήθελα μέσ από την καρδιά μου να ευχαριστήσω την οικογένεια του Φωστήρα, ιδιαίτερα τον πρόεδρο κο. Διονύση Πανταζή, τους 4-5 ανθρώπους που είναι κοντά στην ομάδα και στον πρόεδρο, τον τεχνικό διευθυντή, τον γενικό αρχηγό, τους μάνατζερ τους χορηγούς, το φυσιοθεραπευτή τους φροντιστές, τους πραγματικούς μου συνεργάτες, όλους τους ποδοσφαιριστής για την άψογη συνεργασία αυτούς τους επτά μήνες και εύχομαι ολόψυχα η ομάδα να πετύχει τους στόχους της.
Άφησα στο τέλος τους αγνούς και υπέροχους φιλάθλους μας για την  αμέριστη στήριξη τους κατά τη διάρκεια της θητείας μου, αλλά προπάντων για τα μηνύματα αγάπης και στήριξης από τη στιγμή που αποχώρησα. Θέλω να τους πω αν και το γνωρίζουν καλά ότι έδωσα τα πάντα πρωτίστως αγωνιστικά αλλά και εξωαγωνιστικά για να πρωταγωνιστήσει και να ορθοποδήσει η  ομάδα. Ναι έκανα λάθη κάποια υποχωρήσεις και συμβιβασμούς άλλα ποτέ δεν κρύφτηκα πίσω από το δάχτυλο μου και ήμουν ο πρώτος που έκανε την αυτοκριτική του. Όλοι μας αξιολογούμαστε και κρινόμαστε.
Όλοι μας έχουμε μια διαδρομή στο ποδόσφαιρο, μεγάλη ή μικρή και το μέλλον θα δικαιώσει ή όχι κάποιους. Και πάλι ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους για αυτή μου τη διαδρομή στην ομάδα.
Υ.Γ.1) Οι αρχές και οι αξίες μου δεν πρόκειται ποτέ να αλλοιωθούν ούτε να αλλάξουν ποτέ και για τίποτα.
Υ.Γ.2) Έχουν γνώση οι φύλακες για τα πάντα.