Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου 2017

Δ. ΠΑΝΤΑΖΗΣ: ''ΣΤΗΡΙΖΩ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΚΑΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ''

Φωτογραφία του Διονύσης Πανταζης.


Ο πρόεδρος του ΦΩΣΤΗΡΑ Διονύσης Πανταζής, με αφορμή τα ανεπιτυχεί αποτελέσματα της ομάδας δήλωσε στο stoplekto.

''Γνωρίζουμε πολύ καλά σε ποια ομάδα βρισκόμαστε και τον σύλλογο που υπηρετούμε από μικρά παιδιά. Σήμερα γίναμε μάρτυρες για δεύτερο συνεχόμενο ματς μιας τραγικής διαιτησίας που δεν μας επέτρεψε να διεκδικήσουμε την πρόκριση στην ημιτελική φάση του Κυπέλλου. Μετά τον αγώνα με τον ΠΟΑ, βρέθηκε ακόμα ένας τραγικός διαιτητής να μας φτάσει στα όριά μας. Το Ελληνικό ποδόσφαιρο οφείλει να αποδείξει ότι πράγματι έχει γυρίσει σελίδα. Εκφράζουμε την εμπιστοσύνη προς την ΚΕΔ και τα αρμόδια όργανα αλλά δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν να υποτιμήσει και αμαυρώσει την ιστορία του συλλόγου.
 Όσο αφορά τώρα τους καλοθελητές, γνωρίζουμε πολύ καλά τι συμβαίνει στην ομάδα, σε αντίθεση με εκείνους που δείχνουν ότι ξεχνούν. Μάλλον ξέχασαν ότι το καλοκαίρι βρέθηκε ένα βήμα πριν την συμμετοχή της στο τοπικό πρωτάθλημα. Αλλά στην Ελλάδα η φράση 'μετά Χριστόν προφήτες' ζει και βασιλεύει τα πάντα πάνε να καταρρεύσουν. 
Ενημερώνω προς πάσα κατεύθυνση ότι στηρίζω απόλυτα τον Νίκο Μεσολόγγη τους συνεργάτες του και τους ποδοσφαιριστές.
Όσο αφορά τώρα τα πρόσωπα που έταξαν αλλά εξαφανίστηκαν, καλή καρδιά και να ξέρετε ότι δεν σας κάνουμε το χατήρι. Θα πολεμήσουμε μέχρι τέλους για το καλό του συλλόγου.

Υ.Γ. Στόχος μου εξ αρχής ήταν να βοηθήσω την ομάδα μου. Ποτέ δεν έβαλα το προσωπικό μου συμφέρον πάνω από τον Φωστήρα. Σε αντίθεση με άλλους εγώ δεν είμαι επαγγελματίας παράγοντας και ούτε θέλω να γίνω για να ικανοποιήσω τα κόμλπεξ μου''.