Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2015

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΦΩΣΤΗΡΑ!



Φωστήρα μου περήφανε, φονέα των γιγάντων
που είσαι άξιο τέκνο μας, παιδί της προσφυγιάς
σαν μπαίνεις μες στο γήπεδο, μ' αγώνα υπέρ πάντων
όλους τους άλλους σύλλογους, θες πάντα να νικάς!
Στα γρανιτένια στήθη σου, το φι είναι χαραγμένο
φανέλα κιτρινόμαυρη, που είναι ιστορική
με κεφαλαία γράμματα, το ήθος γραμμένο
μα η μορφή παρέμεινε, για πάντα φονική!
Φωστήρα μου - Φωστήρα μου, ομάδα τιμημένη
το όνομά σου ξακουστό, μες στην καρδιά μας μένει!
Στα χρώματά σου όρκισες, τον Σπύρο Γιαλαμπίδη
που ήτανε ο αρχηγός, λιοντάρι στην ψυχή
και δίδαξε σε όλους μας, το τεχνικό παιχνίδι
και το ευ αγωνίζεστε, το είχε για αρχή!
Του Βαφειάδη γέννεση, με σπλάχνα απ' τα σφαγεία
το πνεύμα του στις νίκες σου, πάντα σ΄ακολουθεί
η άμυνά σου ποίημα κι η επίθεση μαγεία
ΦΩΣΤΗΡ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕ ΘΑ ΧΑΘΕΙ!
Φωστήρα μου - Φωστήρα μου, ομάδα τιμημένη
το όνομά σου ξακουστό, μες στην καρδιά μας μένει!