Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2018

ΦΑΝΗΣ ΜΠΑΡΤΖΗΣ: ''ΕΙΜΑΙ ΕΥΤΥΧΕΙΣ ΠΟΥ ΕΠΑΙΞΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ''

Φωτογραφία του χρήστη Φωστήρας -  Αναψυκτήριο Καφέ Μπαρ.


Ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής της ομάδας μας, Φάνης Μπάρτζης, τιμήθηκε από τον Ολυμπιακό Λουτρακίου (υπήρξε ποδοσφαιριστής του μετά τον ΦΩΣΤΗΡΑ) σε εκδήλωση που έγινε με αφορμή την κοπή της πίτας, με τιμητική πλακέτα!
Τον Φάνη Μπάρτζη ''συνέλαβε'' ο φακός του fostiristas radio, όπου του παραχώρησε μια μικρή συνέντευξη.
Ο παλαίμαχος ''άσσος'' της ομάδας μας, αφού ευχαρίστησε την ομάδα του Λουτρακίου για την τιμή που του έκανε, δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στην ομάδα που τον ανέδειξε (έπαιξε Α'&Β' Εθνική) και αγάπησε τόσο πολύ! Τον ΦΩΣΤΗΡΑ!

Μεταξύ άλλων ο κ. Μπάρτζης είπε:

''Για την παλιά μου ομάδα, τον ΦΩΣΤΗΡΑ, έχω να πω ότι ψυχή και σώμα είμαι εκεί!
Μου χάρισε τις πιο όμορφες στιγμές ....
Πρωταθλήματα, συγκινήσεις, νίκες ... που για άλλους φαινόντουσαν 'βουνό' εμείς μπορέσαμε να ανταπεξέλθουμε με ομάδες όπως ο Ολυμπιακός, ο Παναθηναικός η ΑΕΚ, ο ΠΑΟΚ.
Είμαι ευτυχείς που έπαιξα σε αυτή την ομάδα
Στο Συμβούλιο και στον πρόεδρο εύχομαι για το 2018 να είναι όλοι πάντα υγιείς και καλό πρωτάθλημα''.