Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2024

Κ. ΨΥΡΟΠΟΥΛΟΣ: ''ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ''!

 



Σε δηλώσεις του στο soccer μετά το ματς στην Αγ. Παρασκευή, ο προπονητής του Φωστήρα, Κώστας Ψυρόπουλος είπε:

''Ήταν μια νίκη πολύ δύσκολη κυρίως λόγω των συνθηκών του γηπέδου. Εμείς είχαμε καινούργιους ποδοσφαιριστές και είμαστε ανέτοιμοι. Ήταν μια νίκη που την χρειαζόμασταν βαθμολογικά γιατί έχουμε μπροστά μας δύσκολα παιχνίδια.
Είμαι αρκετά ικανοποιημένος από την απόδοση των παιδιών και κυρίως μετά το 2-0. Είμαστε ανώτεροι και κυρίαρχοι στο παιχνίδι. Χωρίς λόγο, σε μια αδράνεια στην ομάδα δεχθήκαμε ένα γκολ και μας άγχωσε, αλλά και το γήπεδο μας δυσκόλεψε τις κινήσεις μας. Ο αντίπαλος δεν είχε άγχος και σε τέτοιες περιπτώσεις, βγαίνουν τα πάντα στο γήπεδο, αλλά δεν κινδυνέψαμε. Θα μπορούσαμε να πετύχουμε κι άλλα γκολ.
Είμαι ικανοποιημένος απ' όλα τα παιδιά και από τα καινούργια για την προσπάθεια που καταβάλλανε. Το ζητούμενο σε αυτό το πρωτάθλημα είναι οι τρεις βαθμοί.
Οι συνεργάτες μου έκαναν τα πάντα για να κρατήσουν το παιχνίδι, αφού εγώ ήμουν τιμωρημένος, και του αξίζουν συγχαρητήρια, αλλά και στους ποδοσφαιριστές για την προσπάθεια που έκαναν να πάρουν τους τρεις βαθμούς''.