Τρίτη 10 Οκτωβρίου 2023

ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΓΓΟΣ: ''ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ, ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ''

 


Ο προπονητής του Φωστήρα, Γιάννης Μάγγος, στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook έγραψε:

Το ποδόσφαιρο είναι ένας μικρόκυκλος της κοινωνίας μας... και τα δυο οδεύουν από το κακό προς το χειρότερο !!! Διαπιστωνω ότι καποιοι εκκολαπτόμενοι πολιτικοί (ή όσοι το παίζουν πολιτικοί ) άσχετοι με το άθλημα να ασχολούνται με το ποδόσφαιρο και με ομάδες και να συμπεριφέρονται με γνώμωνα το ΕΓΩ τους κ των συμφερόντων τους. Όλους αυτούς τους διακατέχουν τρια γνώριμα χαρακτηριστικά : η ευθυνοφοβία η λασπολογία και η ΔΗΜΟΣΙΑ αντιπαράθεση, με τον απλό κοσμάκη πάντα μα πάντα να την πληρώνει...... και στην προκειμένη περίπτωση ο κοσμάκης είναι η ομάδα ο αγνός φίλαθλος της και η αγωνιστική της ηρεμία !!! Τρία ερωτήματα γεννούνται :
1ον Γιατί ( ξανά) πηδάτε από το καράβι στη πιο δύσκολη καμπή της? Λιγα χρόνια πέρασαν... Ο κόσμος δεν ξεχνάει....
2ον Γιατί το κάνατε μετά τις εκλογές και όχι πριν;;; Τυχαίο;;
3ον Γιατί το κάνατε πριν τη μισθοδοσία των ποδοσφαιριστών ;;; ( παλιά σας τέχνη κόσκινο)
ΥΓ : Ειμαι τρία χρόνια εδώ... και ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ , ειδικά τώρα στα δύσκολα βγαίνω μπροστά όπως εχω μάθει στη ζωή μου γιατί δεν βρήκα ΤΙΠΟΤΑ ΕΤΟΙΜΟ σε αντίθεση με εσάς !!!! Κύριοι από Μαυρογιαλούρους στο ποδόσφαιρο έχουμε χορτάσει...
Στο καλό και να ΜΗ μας γράφετε....