Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2023

Μ. ΣΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ: ''Οικογένεια μου είναι και ο Φωστήρας και πάνω από την οικογένεια μου δεν είναι ΚΑΝΕΝΑΣ!''

 


Ο Μάνος Σπανόπουλος απάντησε σε πρωινό ες βάρος του δημοσίευμα, μέσω του προσωπικού του λογαριαμού στο facebook

''Επειδή από το πρωί έχω δεχθεί πολλά μηνύματα και τηλεφωνήματα για ανάρτηση σχετική με το όνομα και την ιδιότητα μου στον Φωστήρα θέλω να διατηρήσετε την ψυχραιμία σας! Όπως πολύ σωστά έχει ειπωθεί και στο παρελθόν ο Φωστήρας δεν είναι "μαγαζί" κανενός! Άρα και κανείς δεν είναι Μαγαζάτορας. Πολύ περισσότερο μαγαζί δεν μπορεί να θεωρηθεί το πιο ευαίσθητο κομμάτι της ομάδας που είναι οι Ακαδημίες της. Εδώ και 7 χρόνια -αφότου παρέλαβα το απόλυτο χάος και καμένη γη, βουτηγμένη στην απαξίωση και την αδιαφορία- τις υπηρετώ με αφοσίωση και βέβαια χωρίς κανένα όφελος. Τα αποτελέσματα είναι κάτι παραπάνω από ορατά σε όσους ασχολούνται ή ενδιαφέρονται πραγματικά, για τους υπόλοιπους δεν υπάρχει λόγος αναλυτικής ενημέρωσης. Και μην προσπαθείτε κάποιοι να μιλήσετε για ατόπημα, γιατί αν εννοείτε ατόπημα την εξασφάλιση των συμφερόντων της Ακαδημίας τότε ναι! Το έχω ξανακάνει! Γιατί η Ακαδημία "τροφοδοτεί" την πρώτη ομάδα διαχρονικά. Ακόμη και από την επιχορήγηση που παίρνει από τον Δήμο δεν πάει τίποτα στην Ακαδημία αλλά...η Ακαδημία πρέπει να βρει τους δικούς της πόρους για να επιβιώσει σε μια τόσο δύσκολη εποχή (οι συνδρομές μόνο δεν φτάνουν όταν θες να διατηρήσεις κάποια στάνταρ) Κάποιοι ενοχλήθηκαν από την πρώτη στιγμή της ενασχόλησης μου με τα κοινά της πόλης μας - για πρώτη φορά - στο πλευρό του νυν Δημάρχου. Είναι αναφαίρετο δικαίωμα κάθε πολίτη σε μια δημοκρατική χώρα να κάνει τις επιλογές του. Κρίμα να μην το αναγνωρίζουν αυτό άνθρωποι που ασχολούνται χρόνια με τα κοινά. Επίσης είναι μεγάλο κρίμα σε μια τόσο δύσκολη περίοδο για την ομάδα μας να αποπροσανατολίζεται η κοινή γνώμη των φίλων του Φωστήρα από τα ουσιαστικά και πραγματικά προβλήματα. Μην ψάχνουμε για δικαιολογίες και εξιλαστήριο θύμα, ας αναλάβουμε ο καθένας το ποσοστό ευθύνης που του αναλογεί. Πρόστυχα παιχνίδια δεν έπαιξα ποτέ και σε κανένα επίπεδο. Η προστυχιά δεν είχε ποτέ θέση στη ζωή μου και στις δραστηριότητες μου. Πολλοί γνωρίζουν την επαγγελματική μου υπόσταση αλλά κυρίως με ενδιαφέρει ότι γνωρίζουν την προσωπικότητα και τον χαρακτήρα μου. Για το όνομα μου στον "χώρο" καλό είναι να μην μιλήσω εγώ. Για την υπέροχη όμως οικογένεια μου θα μιλήσω και θα υπερηφανευτώ! Όπως οικογένεια μου είναι και ο Φωστήρας και πάνω από την οικογένεια μου δεν είναι ΚΑΝΕΝΑΣ!''